Klíčové věci pro práci na dálku jako obchodník

Na dálku pracuji cirka čtvrtým rokem, a jsem za to obrovsky vděčný. Za všechnu tu svobodu, čas, který nemusím trávit na cestách a pohodlí svého domova. Nese to sebou ale i jisté nároky, o které bych se rád podělil

Zaměření, aneb dělej, co umíš

U nás v HVčku máme obchodní proces rozdělený, a každý se věnuje tomu v čem je silný. Moje práce je spíše o psychologii, zjišťuji situaci klienta, pomáhám mu uvědomit si, kde bychom pro něj mohli mít hodnotu, a následně navrhnu postup zpracování pojistného auditu. Zároveň se snažím zefektivnit celý obchodní proces a pomáhat kolegům při dotažení dealu. Zvládat perfektně svou roli při práci na dálku je dnes samozřejmostí.

Komunikace v týmu

Komunikace je něco, čemu se stále učím. Především ta emailová, když se nevidíte a neslyšíte, je extrémně důležité oslovit, prosit, zkrátka by z textu měla vyzařovat pokora. Velmi snadno totiž může být váš dotaz chápán jako úkol, a to se nikomu nepáčí

Transparentnost, aneb proč je dobré mít výsledky po ruce

Při práci na dálku na Vás nikdo nevidí, některé firmy samozřejmě používají nahrávané hovory, nicméně to je stále poměrně drahá záležitost, navíc manažeři pak často sledují pouze aktivitu jako všehospásnou mantru vašich výsledků. Proto je dobré předcházet obavám, že si válíte šunky a pravidelně reportovat důležitá data.

Doplňuji…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *