Obchod a práce na více projektech

Po 8 měsících jsem se rozhodl, že se opět zapojím do dalších projektů. Naše akce v pojištění se postupně zlepšuje, a navíc se uvolnil prostor díky dovoleným rozjet něco dalšího

Proto jsem si napsal pár tipů, které se mi osvědčily z minulosti:

  • Nový projekt musí být zajímavý – splněno – vrátil jsem se opět do e-commerce, které mě nesmírně baví
  • Měření – ještě více vstupuje do hry. Toggl, mi umožňuje změřit kolik můžu věnovat času jednotlivým projektům. Měl bych brzy znát i konverze do dealů nového projektu
  • Dodržování cílů – není nic horšího, než když práce na dalším projektu začne ovlivňovat, co jste si zadali u ostatních projektů. U mě stále platí, že se chci dostat na 500 tis/měs na pojistném, začínám ale přemýšlet o pomocníkovi, se kterým bych to zvládl rychleji a rovněž o někom, kdo mi pomůže klienty udržovat spokojené
  • Znát svou cenu – nerad dělám věci jen pro peníze, je důležitější realizovat se, na druhou stranu se nebojím, říct si o slušné peníze
  • Vize. V pojištění vidím hodnotu v pravidelném zlepšování ceny a rozsahu pojištění, rychlé, úspěšné likvidace a zlepšování uživatelské zkušenosti u rostoucí základny klientů. U e-commerce jsem se zatím spokojil se spojením s kvalitní značkou a zlepšování cenových tarifů klientům

Plusy a mínusy

Pozitiva určitě vidím v tom, že méně prokrastinuji a lépe si plánuji čas. Je rovněž těžší vyhořet, pokud nepřemýšlíte dokola jen o jednom projektu

Negativem může být přeskakování z projektu do projektu. Pokud něco nehoří, mám vymezený čas na nový projekt, a zatím i díky prázdninám nic nepociťuji

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *