Druhý rok za námi, co jsem se naplno začal věnovat pojištění, a tak přidávám další update.
Suma sumárum se nám letos podařilo uzavřít 4 miliony. Cíl 6 milionů se bohužel nepodařilo splnit. Další metu jsem si proto dal mnohem výše. Nyní mám cíl uzavírat milion měsíčně. Tohle bude velká výzva
Naše konverze z kalkulace do uzavření obchodu se nyní pohybuje kolem 50%, a tlačím na lepší výběr klientů, abych se dostal nad 60 v roce 2021
Největší změny, které se odehrály od posledního reportu
1) Mám hotové templates na každý follow-up
Za poslední rok jsem vychytal, jakým způsobem následně kontaktovat klienty – tzv. follow truth – kdy poznám, zda opravdu klienti vidí hodnotu v naší spolupráci, a chtějí udělat další krok nebo jen ztrácíme čas.
2) Automatizace
Krom přednastavených templatů mám nyní i možnost automaticky posílat emailové follow-upy z nového CRM Close.com. Dále je zde možnost volat přímo ze CRM, automaticky jeden lead za druhým, žádné vyťukávání čísel. Také můžeme posílat hromadné automatizované kampaně dle vybraných kritérií
3) Delegování a outsorcing
Pomoc asistentek je nevyhnutelná, jelikož v tomto oboru je jedno z největších administrativních zatížení po právnících. Po outsorcování kalkulací, které dělají naši experti, je to další velká výhoda, díky které se můžeme soustředit primárně na komunikaci s klienty a řešení jejich problémů
4) Získávání zpětné vazby na Google reviews
Nedávno jsem začal aktivně sbírat zpětnou vazbu, zatím dostáváme velmi dobrý feedback – Google reviews
Jak se dostat na milion měsíčně
- Zlepšit zákaznickou péči
- Zdvojnásobení efektivity díky CRM
- Content marketing – být víc vidět
- Další človek na leadgen