Site Loader

Druhý rok za námi, co jsem se naplno začal věnovat pojištění, a tak přidávám další update.

Suma sumárum se nám letos podařilo uzavřít 4 miliony. Cíl 6 milionů se bohužel nepodařilo splnit. Další metu jsem si proto dal mnohem výše. Nyní mám cíl uzavírat milion měsíčně. Tohle bude velká výzva

Naše konverze z kalkulace do uzavření obchodu se nyní pohybuje kolem 50%, a tlačím na lepší výběr klientů, abych se dostal nad 60 v roce 2021

Největší změny, které se odehrály od posledního reportu

1) Mám hotové templates na každý follow-up

Za poslední rok jsem vychytal, jakým způsobem následně kontaktovat klienty – tzv. follow truth – kdy poznám, zda opravdu klienti vidí hodnotu v naší spolupráci, a chtějí udělat další krok nebo jen ztrácíme čas.

2) Automatizace

Krom přednastavených templatů mám nyní i možnost automaticky posílat emailové follow-upy z nového CRM Close.com. Dále je zde možnost volat přímo ze CRM, automaticky jeden lead za druhým, žádné vyťukávání čísel. Také můžeme posílat hromadné automatizované kampaně dle vybraných kritérií

3) Delegování a outsorcing

Pomoc asistentek je nevyhnutelná, jelikož v tomto oboru je jedno z největších administrativních zatížení po právnících. Po outsorcování kalkulací, které dělají naši experti, je to další velká výhoda, díky které se můžeme soustředit primárně na komunikaci s klienty a řešení jejich problémů

4) Získávání zpětné vazby na Google reviews

Nedávno jsem začal aktivně sbírat zpětnou vazbu, zatím dostáváme velmi dobrý feedback – Google reviews

Jak se dostat na milion měsíčně

  1. Zlepšit zákaznickou péči
  2. Zdvojnásobení efektivity díky CRM
  3. Content marketing – být víc vidět
  4. Další človek na leadgen

Post Author: Petr Šach

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *